آخرین اخبار

گل محمدی: دربی تهران یکی از مهمترین دربی‌های جهان است و باید فرصت طلب باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی فردا باید فرصت طلب باشیم.

اشتراک گذاری
22 آذر 1402
کد مطلب : 10272

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی ۱۰۲، اظهار داشت: دربی همیشه حساس بوده، قبل از اینکه در مورد این بازی صحبت کنم جا دارد یادی کنیم از پیشکسوتانی که در دوران مختلف خاطرات خوبی برای هواداران دو تیم ساختند. رکورد داران دربی هستند. برایشان آرزوی بهروزی دارم.

*فردا یکی از دربی‌های مهم جهان را می بینیم

وی افزود: این بازی برای مردم حساس و جالب است. یکی از دربی‌های مهم جهان است. خوشحالیم در این مسابقه شرکت می‌کنیم. تیمی که بتواند تمرکز و آمادگی بدنی خوبی داشته باشد می‌تواند برنده شود. باید فرصت طلب باشید و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید خوب استفاده کنید.

*امیدوارم بیشتر بحث‌های فنی مطرح شود

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ۲ تیم بازیکنان خوب و فنی دارند و تیم استقلال مربیان خوبی دارد. فکر می‌کنم شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. امیدوارم بازی به سمتی برود که بیشتر بحث‌های فنی مطرح شود و بازی جذابی برای هوادارانی باشد که در این هوای آلوده تماشاگر بازی می‌شوند.

*هوا برای تنفس خوب نیست

گل‌محمدی گفت: جا دارد از همه مسئولان دست اندرکار خواهش کنم، این شرایط واقعا سخت است. صبح دخترم را به مدرسه رساندم و از او خجالت کشیدم. امیدوارم همه به فکر باشیم. هوا برای تنفس واقعا خوب نیست. امیدوارم صحبت‌های من بازتاب داشته باشد و به گوش مسئولین برسد تا تصمیمات خوبی برای هوای تهران بگیرند و از این شرایط خارج شویم. در هرصورت امیدوارم بازی خوبی برای هواداران ۲ تیم شود و همه از دیدن آن چه در استادیوم چه مقابل تلویزیون، لذت ببرند.

ادامه دارد…



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شش =